Tiedote: Kaksi isää ja S-ryhmä haluavat tarjota lapsille parempia ruokia

 

Ensimmäiset aamiaistuotteet tulevat myyntiin S-ryhmän ruokakauppoihin elokuussa.

Lasten kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista huolehtiminen on tärkeä haaste, johon kaksi isää tarttui ja ryhtyi kehittämään parempia vaihtoehtoja lasten ruokalautasille. Tuloksena syntyi, luonnollisesti, TwoDads Oy, joka kehittää lasten terveelliseen ruokavalioon sopivia elintarvikkeita.

Rakkaus lapsiin, lasten kokonaisvaltainen hyvinvointi ja maailmanlaajuinen lasten lihavuusepidemia saivat kaksi isää miettimään, minkälaista ruokaa tarjoamme lapsillemme. TwoDads® -isät totesivat, että lapset ansaitsevat parempia tuotteita – jotain on asialle siis tehtävä.

Tino Singh ja Sami Kuusisto, TwoDads perustajat

Pienten lasten isinä aloimme miettiä, mitä syötämme lapsillemme. Ensimmäisenä mieleen tuli aamiainen, emmekä
millään löytäneet tuotteita, joihin olisimme vanhempina voineet luottaa. Soitimme Helsingin yliopiston asiantuntijoille ja lääkäriystävillemme, ja ryhdyimme heti tausta- ja kehitystyöhön. Sen hedelmänä ovat nyt syntyneet ensimmäiset TwoDads®-tuotteet, yrityksen perustajat Tino Singh ja Sami Kuusisto

Lasten makuraadin hyväksymät tuotteet ovat nyt valmiina – mutta niistä voimme kertoa tarkemmin vasta elokuussa. Nyt ilmoittaudumme mukaan rakentamaan ravitsemusvastuullista Suomea!

Yhteistyö S-ryhmän kanssa alkaa

Katja Tapio, Valikoimajohtaja, SOK

Lasten hyvinvoinnin ja terveellisen ruokavalion edistäminen ovat tärkeitä arvoja myös S-ryhmälle. Kaupparyhmä nosti teeman isosti esiin myös SuomiAreenassa 10. heinäkuuta julkaisemassaan Ruokamanifestissa. Siksi on luontevaa, että uutuustuotteet tulevat ensimmäisenä myyntiin juuri S-ryhmän kauppoihin.

“Haluamme auttaa asiakkaitamme tekemään terveellisiä ruokavalintoja. Teemme Ravitsemussitoumuksen, jossa sitoudumme tuomaan valikoimiimme lisää ravitsemuksellisesti parempia vaihtoehtoja. Valikoiman täydentäminen ravitsemuksen ja terveyden asiantuntijoiden kanssa yhteistyössä kehitetyillä TwoDads® -tuotteilla on luonteva jatko aloitetulle kehitystyölle”, valikoimajohtaja Katja Tapio S-ryhmän vähittäiskaupasta toteaa.

TwoDads SuomiAreenalla

Timo Valle, diabeteslääkäri, TwoDads – asiantuntija

Tiistai-iltapäivällä 11.7. SuomiAreenan MTV-lavalla on klo 14:40 Marttaliiton ja S-ryhmän yhteinen torivartti, jossa puheenaiheena on ”Lasten terveellinen ruoka – pienten suuri asia”. Keskustelijana on mukana myös TwoDads Oy:n asiantuntija, diabeteslääkäri Timo Valle.

Lisätietoja:
Tino Singh
, toimitusjohtaja, TwoDads Oy, etunimi@twodads.fi
Katja Tapio, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, etunimi.sukunimi@sok.fi


TwoDads® on kahden isän perustama tuotemerkki. Isien tavoitteena on edistää lasten hyvinvointia. Kaikki herkulliset TwoDads® -tuotteet kehitetään yhteistyössä Helsingin yliopiston ja lääkäriasiantuntijoiden kanssa.

TwoDads® – Välitämme luonnollisesti